reklama

Vybrať si je občianská povinnosť ! ! !

Nedá mi nereagovať na prichádzajúce referendum ktoré zorganizovala strana SaS. Stále dookola počúvam to staré otrepané, že je to povinnosť ísť voliť či už do Národnej rady, VÚC, Európskeho parlamentu a po najnovšom vysloviť sa k šiestim otázkam v referende. Ja sa skôr prikláňam k názoru že je to viac potrebné ako povinné, rozviniem aj prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Zoberme si situáciu väčšiny obyvateľov, ktorí sú znechutení politikou, ale chcú o sebe rozhodnúť. No sú natoľko frustrovaní dianím, že najčastejším argumentom, ktorý mi povedia aj moji priatelia je, že volia tamtoho aby nevládol henten. Má toto vôbec zmysel? Však za každý jeden odovzdaný hlas v parlamentných voľbách má strana peniaze. A dávať strane XY peniaze z mojich daní lebo mi je nesympatická strana XX mi nie je ani smiešne.

Alebo poviem to aj inak. Koľko ľudí si preštuduje volebné programy, alebo teraz pri referende sa naozaj skutočne zamyslí nad svojím rozhodnutím a až potom hodí lístok do urny. Bohužiaľ ruku na srdce a povedzme si v duchu či to tak nerobíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lebo keby to tak robíme, v živote by sme sa nemohli čudovať , prečo nám pred voľbami sľubovali hento a hento a po voľbách nám povedia že sa to nedá. Samozrejme že nie. Každý človek venujúci sa politike aspoň 5 minút denne musel dopredu vedieť , že SaS nezlegalizuje marihuanu a že s registrovanými partnerstvami asi tiež nepochodia. Nechcem sa navážať iba do jednej strany ale úprimne som sa zasmial mladým ľuďom na námestiach, ktorí boli rozhorčení že si nemôžu dať legálne jointa hovoriac - však nám to sľúbili.

Takto sa mi ponúka tá moja dlho pripravovaná otázka, či má zmysel sa zúčastňovať na veciach verejných keď tomu ľudia nerozumejú. Je to chyba politikov že nám bežným ľudom nie je politika zaujímavá a zdá sa nám byť vzdialená?. Nie!!! Je to iba a iba naša chyba. My rozhodujeme kto tam bude sedieť. Veľa politikov si myslí že oni majú moc v krajine. Nie. Oni žijú z mojich peňazí nie ja z ich. Oni sú mojimi zamestnancami ja budem o nich rozhodovať, nie oni o mne. Preto omnoho dôležitejšie je zúčastniť sa referenda ako volieb do parlamentu či európskeho či slovenského. Ja im poviem čo chcem v tejto krajine a čo nie a práve na takéto rozhodnutia tu máme referendum.

Karol Krkoška

Karol Krkoška

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

večný študent a tvrdohlavý zástanca svojích názorov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu